The Greatest Guide To ماگ فانتزی

Wiki Article

علاوه‌ بر نوشیدنی‌ های گرم، شما می‌توانید سوپ و غذا های مایع دیگر را نیز در تراول ماگ نگهداری کنید، از آنجایی ‌که نام این نوع محفظه ها تراول ماگ می‌باشد، شاید بسیار شما تصور کنید که اندازه آن‌ ها به اندازه یک لیوان معمولی است، اما این محصولات معمولا گنجایشی بیشتر از یک لیوان معمولی دارند و می‌توانند تا حدود دو لیوان مایع را در خودشان جای دهند، البته تراول ماگ ها نیز درست مانند فلاسک چای معمولی در اندازه‌ های گوناگون و متفاوتی طراحی و تولید می‌شوند.

با این حال بدنه آن ها در هنگام ریختن نوشیدنی با دمای بالا داغ میشود و نیاز است که حتما دسته داشته باشند. مدل ماگ استیل دسته تاشو یکی از کاربردیترین مدلهاست چرا که راحتتر داخل کیف جا میشود و حتی در جیب کنار کیف نیز میتوانید آنهارا بگذارید.

هفت روز هفته، از ساعت ۸ الی ۱۴ و ۱۷ الی ۲۳ پاسخگوی شما هستیم.

بعد از اینها، آلیس در سرزمین عجایب، پیترپین، رابین هود، زیبای خفته و صدو و یک سگ خالدار و هزاران انیمیشن جذاب دیگر درباره دیزنی پا به پرده سینما و بعد تلوزیونهای خانگی گذاشت تا دنیای کودکان رنگی و رنگی تر شود.

دربرابر سرمای فریزر و گرمای مایکروفر مقاومه و شما با خیال راحت می‌تونید از اون استفاده کنید. فقط یادتون باشه قاشق رو تو مایکروفر نگذارید چون فلزیه.طرح گ..

این ماگ از جنس های مختلفی از جمله چوبی، چینی، پلاستیکی و سرامیکی است.که ویژگی خاص این ماگ طرح های جذاب و خاص آن هستند ، که طرح های ماگ فانتزی زیبا و بامزه هستند که حس خوب و دلنشینی هنگام نوشیدن به شما دست می‌دهد.

مدل آرایش عروس جدید؛ عروس خانم های با سلیقه عاشق این مدل ها میشن

مدل گوشواره خاص زنانه؛ گوشواره های مینیمال خاص مناسب خانم های شیک پوش

این ماگها نوعی از ماگ سرامیکی هستند که سطح داخلی آن ها حساس به دما بوده که در دمای عادی طرحی ندارند اما با بالا رفتن دما از طریق ریختن مایع داغ کم کم طرح چاپ شده‌ روی لیوان پدیدار می‌شود.

مدل دامن بلند شیک زنانه؛ دامن های جذاب با جنس های متفاوت

به طور کلی فلاسک ها طراحی و تولید شده‌اند تا از تغییر دمای مایعات جلوگیری کنند، اما همه این محصولات به یک اندازه در ماندگاری دمای مایعات موفق نیستند، برخی از برند های معروف مانند برند استنلی، می‌توانند در برخی موارد حتی تا سه روز از تغییر دمای ??????? ????? مایع درون فلاسک جلوگیری کنند، اما باز هم شما باید با توجه به بودجه‌ای که در دست دارید، زمینه استفاده و نیاز خودتان، به سراغ خرید محصولات متنوع بروید.

این ماگ از جنس سرامیک بوده که در طرح های یکی از شخصیت های کارتونی مانند مینی ماوس، میکی ماوس، اولاف، پو و غیره است.

ماگ شیشه ای بهتر است از نوع شیشه ضد شوک و یا همان پیرکس باشد که در اثر تغییرات دما دچار شکستگی نشود.

برای آن دسته از افرادی که به دنبال تجربه‌ای لوکس و منحصر به فرد هستند، ماگ لاکچری انتخابی بی‌نظیر است. این ماگ‌ها، که با استفاده از مواد اولیه‌ی برتر و طراحی‌های دستی و پیچیده تولید می‌شوند، نمادی از ظرافت و کلاس هستند.

Report this wiki page